​ ​

Pacanele online: review Riches of Ra

Jocurile de pacanele online cu temă egipteană sunt la mare căutare, aflându-se în topul preferințelor jucătorilor de pretutindeni. Dacă îți plac astfel de jocuri de pacanele online, merită să acorzi o șansă și jocului Riches of Ra. Citește în continuare despre elementele importante din acest joc de pacanele online.
Riches of Ra are o rată de profit pentru jucători de 94%, iar valoarea maximă a pariului este de destul de redusă, astfel încât orice jucător să aibă o șansă să își distribuie bugetul pe fiecare rotire. Jocul nu este unul care să promită câștiguri extraordinare, dar rămâne totuși în preferințele jucătorilor datorită rundelor bonus și elementelor speciale de joc.

Jocul de pacanele online Riches of Ra are un jackpot fix în valoare de 2500 de monede

Riches of Ra are 5 role și 15 linii de plată. La nivel grafic, jocul de pacanele online Riches of Ra duce mult spre Book of Ra Deluxe. Acesta este unul dintre motivele pentru care mulți jucători îi rămân fideli. Spre deosebire de Book of Ra Deluxe, Riches of Ra este mult mai complex și aduce o serie de elemente mult mai atractive. Sunt păstrate totuși în comun atmosfera egipteană și nivelul de complexitate mai redus. În ciuda rundelor bonus, regulile sunt simple.

Să vedem care sunt rundele bonus și simboluri speciale din acest joc de pacanele online!

În primul rând, trebuie să știi că jocul are un simbol wild de tip stacked, care poate acoperi o rolă întreagă. Simbolul este reprezentat chiar de Ra, iar atunci când nimerești 6 astfel de simboluri, primești 15 rotiri gratuite. Simbolurile wild vor rămâne fixe în timpul rotirilor gratuite, așa că aduc câștiguri importante.

În timpul jocului de pacanele online poți prinde un jackpot de 2500 de monede.

Un alt element atractiv de joc este că, atunci când prinzi 3 simboluri bonus pe role, se declanșează o rundă bonus specială. Simbolul bonus este reprezentat de o urmă. După cum era de așteptat, în runda bonus urna joacă rolul principal. În runda bonus trebuie să alegi o urnă, iar în funcție de noroc poți câștiga un multiplicator de până la 150x pentru pariul tău.

Nu în ultimul rând, jocul de pacanele online Riches of Ra are și o funcție gamble care îți poate dubla sau mări de 4 ori câștigul. Atunci când activezi funcția gamble trebuie să ghicești culoarea și tipul unei cărți de joc. Dacă nimerești culoarea, câștigul se dublează. Dacă nimerești și tipul (spadă, inimă, trifoi sau romb), câștigul crește de 4 ori. Ai grijă însă, pentru că în cazul în care nu nimerești, vei pierde câștigul de până atunci.

Riches of Ra este un joc de pacanele online care pică tocmai bine pentru cei care caută alternative pentru clasicele Book of Ra sau Book of Ra Deluxe. Jocul se aseamănă cu acestea până la un anumit nivel, acoperind însă toate hibele și aducând mult mai multe beneficii pentru jucători.

Riches of Ra poate fi jucat și în cazinourile online românești. Profită de bonusuri de top pentru a juca mai avantajos și a profita de ofertele cazinourilor! Îți urăm mult noroc pentru a intra în posesia tuturor bogățiilor oferite de Ra.