​ ​

Pacanele online: review Fire Joker

Într-o mare de jocuri de pacanele online cu 5 role și cât mai complexe, cei de la Play n Go au lansat un joc care aduce un contrast foarte atractiv. Fire Joker este un joc de pacanele online cu 3 role, care readuce la lumină această structură și o readaptează pentru a se încadra momentului de față. Fire Joker este jocul simplu și interactiv pe care îl aștepta toată lumea.

Temă retro, linii de plată fixe și un câștig 800x

Fire Joker este un joc de pacanele online cu 3 role și 5 linii de plată. Nici nu se poate mai simplu de atât. Jocul amintește mult de cele clasice din sălile de aparate, de acum câțiva ani. Diferența e adusă de câștigurile mai mari și grafica actualizată.

Acest joc de pacanele online are o temă retro, iar personajul principal este jokerul năzdrăvan. Printre simboluri găsim de asemenea și stele, șeptari, fructe sau însemnul BAR. Cu alte cuvinte, e prezentă toată gama de simboluri clasice. Simbolul wild este reprezentat de joker.

Interfața este prevăzută cu efecte moderne, care fac simbolurile să se miște lin și să te țină captivat. Interfața acestui joc de pacanele online este cu mult superioară celor sacadate și cu detalii reduse, de la jocurile de acum câțiva ani. Culorile sunt vii, simbolurile sunt clare și foarte atent desenate, iar muzica de pe fundal este chiar plăcută. Se întâmplă adesea ca muzica de pe fundal să fie plictisitoare și chiar supărătoare la multe jocuri retro, dar în cazul de față lucrurile stau exact invers. Per ansamblu jocul este o readaptare a celor clasice cu 3 role, lăsate în umbră în ultimii ani.

Jocul de pacanele online poate fi jucat și pe mobil, acolo unde structura cu 3 role va fi cu atât mai interactivă.

În ceea ce privește câștigurile, Fire Joker are 5 linii de plată fixe. Pe fiecare linie se pot plasa pariuri între 0.05 și 100 de credite. Există și o funcție de auto-play care poate roti rolele în mod automat, fără să mai apeși de fiecare butonul spin. Dacă vrei să te relaxezi și să lași totul pe mâna jocului de pacanele online, ai așadar această opțiune.

Fire Joker este un joc de pacanele online foarte simplu, așa că prin urmare nu vei găsi runde bonus sau elemente de joc speciale. Există totuși o funcție respin care îți poate aduce câștiguri suplimentare. În total, câștigurile pot ajunge să multiplice pariul tău până la 800 de ori. Câștigurile mari apar mai greu, dar cert este că sunt acolo și se pot ivi oricând. Fii cu ochii pe joker pentru că el are cheia norocoasă! Vei dansa de bucurie atunci când jokerii se vor alinia pe role!

Fire Joker e un joc de pacanele online numai bun pentru momentele în care vrei să iei o pauză de la jocurile cu 5 role și vrei să te întorci la originile aparatelor. Acest joc retro aduce simplitatea la lumină și lasă distracția să ocupe mai mult loc. Cu o muzică de fundal foarte plăcută și grafică actualizată, jocul acoperă toate cerințele celor interesați de o pauză de la strategiile mai complexe de pariere și distribuire a bugetului.