​ ​

Jocuri pacanele: review Golden Caravan

Unul din cele mai interesante jocuri pacanele pentru cei care adoră tematica orientală este Golden Caravan. Câștigurile de record se prind mai greu aici, dar așteptarea merită pe deplin. Iată în continuare aspectele principale de care trebuie să ții cont în acest joc ce se găsește și în oferta cazinourilor noastre partenere!

Pornește în aventură pe Drumul Mătăsii

În Golden Caravan totul este despre nisipuri aurii, caravane de cămile și peisaje de excepție. Golden Caravan este unul din acele jocuri pacanele pe care ți-e mai mare dragul să le joci și care chiar reușesc să te transpună în poveste.

Golden Caravan face parte din gama de jocuri pacanele pe 5 role și are 10 linii de plată. Simbolurile includ aur, bijuterii, comercianți, materiale prețioase și, bineințeles, cămile. Partea cea mai atractivă a jocului este reprezentată de rotirile gratuite pe care le poți primi la fiecare pas. Jocul integrează în foarte mare detaliu Drumul Mătăsii și poveștile despre acest parcurs plin de bogății și aventuri. Un exemplu foarte bun este faptul că printre simboluri se numără atât un comerciant arab, cât și unul chinez. Simbolurile marchează astfel foarte bine drumul din China spre Arabia și până în zona mediteraneană. Culorile vii și efectele dinamice de joc fac totul cu atât mai atractiv și mai realist. De ce să nu alegi jocuri pacanele cu grafică bună atunci când vrei să te destinzi?

Jocuri pacanele inspirate din afaceri antice

Putem face o comparație foarte simplă între jocurile de pacanele în care trebuie să îți planifici pariurile și să îți asumi un risc și demersurile necesare pentru a completa Drumul Mătăsii. În cadrul jocului de față, lucrurile stau la fel. Pentru a creștele șansele de câștig e nevoie să pariezi mai mult, dar acest lucru îți poate aduce cele mai mari câștiguri. Activează toate cele 10 linii de plată și pariază cât mai mult pe fiecare pentru a beneficia de șanse de top.

Simbolul cămilei joacă atât rol de simbol wild, cât și scatter. Atunci când aliniezi 3 cămile vei primi 10 rotiri gratuite și un multiplicator 2x.

Câștigul maxim are valoarea de 5000x. Cum poți prinde marele premiu? Activând și menținând cât mai multe rotiri gratuite. De fiecare dată când apar alte 3 cămile în timpul unor rotiri gratuite, primești încă 10 rotiri și tot așa. Multiplicatorul crește în același timp, până la valoarea de 10x. Jocul depinde mult de priceperea la distribuirea bugetului pe fiecare rotire.

La modul realist, noi am prins cel mult un multiplicator de 3x. Câștigul ajunge destul de mare și la acest nivel. Dar cine știe? Poate ai mai mult noroc la jocuri pacanele.

Mai trebuie să știi că în Golden Caravan ai la dispoziție și o funcție gamble. După model, clasic, trebuie să ghicești culoarea unei cărți, iar dacă reușești, câștigul ți se dublează sau mărește de 4 ori. Funcția gamble este una dintre cele mai populare la jocuri pacanele.

Așadar, Golden Caravan este unul din acele jocuri pacanele care cucerește prin grafica și povestea sa. Apoi, jocul este unul potrivit pentru cei care știu să optimizeze bugetul și au răbdare să mențină un nivel bun de rotiri gratuite și multiplicatori, astfel încât să ajungă la un câștig  cât mai mare.