​ ​

Jocuri pacanele: review Cleopatra

Cleopatra este un joc de pacanele cu 5 role și 20 de linii de plată, creat de cei de la IGT pentru pasionații de jocuri pacanele cu teme istorice și în special egiptene. După cum îi spune și numele, jocul se concentrează asupra ultimului faraon egiptean. Cultura egipteană a inspirat de-a lungul timpului o întreagă industrie. Cultura foarte avansată, bogată în mister, legende și mitologie a inspirat cărți, filme, videoclipuri, jucării și jocuri de tot felul. Nu e de mirare astfel că atât de multă lume e pasionată de orice are legătură cu Egiptul Antic. Iată în continuare elementele care fac jucătorii să se îndrăgostească de jocul Cleopatra!

Jocuri pacanele clasice care rămân în topuri

Cleopatra este unul din acele jocuri pacanele clasice, rămase în preferințele jucătorilor. Acesta nu are o grafică foarte specială, dar cucerește însă pe alte niveluri. Iubitorii de jocuri pacanele clasice precum Book of Ra, Treasures of Egypt, Sizzling sau Fruit Cocktail vor fi în al nouălea cer în acest joc.

O primă atracție importantă a acestui joc este jackpotul. Atunci când se aliniază 5 simboluri cu logo-ul Cleopatra pe linii, se activează un câștig de 10000 de monede.

La nivelul simbolurilor găsim toate elementele specifice unei teme egiptene: scarabei, sceptre, ochi, hieroglife, un sfinx și clasicele simboluri de cărți de joc decorate  pentru a se încadra în temă. La nivelul culorilor, auriul face legea și surprinde foarte bine bogăția la care ne putem gândi cand amintim numele uneia dintre cele mai cunoscute figuri din istoria antică. Cleopatra este pusă foarte bine în valoare din acest punct de vedere.

Simbolul wild este reprezentat de Cleopatra însăși. Atunci când apare pe role, aceasta dublează orice câștig.

Simbolul scatter este reprezentat de Sfinx. Dacă apar cel puțin 3 simboluri de acest tip pe linii, în orice poziție, se declanșează runda bonus. Runda bonus este atuul acestui joc, aducând rotiri gratuite și triplarea câștigurilor.

La începutul rundei bonus primești 15 rotiri gratuite și un multiplicator de 3x. Dacă în timpul rotirilor gratuite mai prinzi încă 3 simboluri scatter, primești încă un set de rotiri gratuite. Poți astfel să ajungi până la 180 de rotiri gratuite. Imaginează-ți și de câte ori ți se multiplică premiul! Să tot joci astfel de jocuri pacanele.

După cum spuneam și înainte, interfața de joc nu este cea mai complexă. La nivel sonor, vei observa pe fundal vocea seducătoare a Cleopatrei și o muzică relaxantă, specific egipteană.

Jocul câștigă foarte mult teren prin prisma structurii dinamice și rundei bonus foarte atractive, care aduce câștiguri foarte bune. Pentru cei care sunt obișnuiți cu jocuri pacanele clasice mai vechi și adoră astfel de elemente, Cleopatra este un joc perfect. Cei interesați de jocuri pacanele noi, cu efecte speciale și structure mai complexe vor putea găsi jocul ceva mai depășit. Există însă o variantă mai complexă în Cleopatra II, precum și o serie de alte jocuri pacanele inspirate de Egiptul antic, care pot rezolva ușor problema.

Cleopatra este un joc de pacanele ce poate fi jucat în cazinourile românești pe bani reali, dar și gratuit, de către cei care vor să joace fără miză.